Pirkimo - pardavimo taisyklės
- Titulinis
- Informacija
- Pirkimo - pardavimo taisyklės
- Pagrindinės sąvokos
Pardavėjas – UAB „Skiraida“, registruotas buveinės adresas A. Juozapavičiaus pr. 44, 45220 Kaunas. Juridinio asmens kodas 135233855, PVM mokėtojo kodas LT352338515. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
El. parduotuvė – elektroninė parduotuvė adresu www.skiraida.lt.
Prekės – daiktai, kuriuos siūloma įsigyti arba kurie parduodami Pirkėjui per Pardavėjo administruojamą El. parduotuvę.
Pirkėjas – asmuo, užsisakantis arba įsigyjantis prekes El. parduotuvėje.
Asmens duomenys – Pirkėjo duomenys, nurodyti Privatumo politikoje.
Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame numatytos pagrindinės nuostatos dėl Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo, naudojimo, naudojantis šia elektronine parduotuve. Privatumo politika yra Taisyklių sudėtinė dalis.
Taisyklės – šioje El. parduotuvėje pateikiamos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos naudojimosi El. parduotuve bei joje siūlomų Prekių pirkimo – pardavimo sąlygos, taip pat Šalių teisės, pareigos bei atsakomybė už šių Taisyklių pažeidimą.
Šalys – Pardavėjas ir Pirkėjas.
Paskyra – Pirkėjo registravimosi El. parduotuvėje rezultatas, dėl kurio sukuriamas prisijungimas, kuriame saugomi Pirkėjo pateikti asmens duomenys, duomenys apie užsakymus El. parduotuvėje.
Pirkimo - pardavimo sutartis – sudaroma tarp Pirkėjo ir Pardavėjo prekių įsigijimo momentu.
- Bendrosios nuostatos
2.1. Šios Taisyklės yra teisinis dokumentas, kurio privalo laikytis Pirkėjas ir Pardavėjas. Taisyklėse numatytos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės ir pareigos, kitos Pirkimo – pardavimo sutarties sąlygos ir su pirkimu El. parduotuvėje susijusios nuostatos.
2.2. Pirkti El. parduotuvėje turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. sulaukę pilnametystės asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus; visų prieš tai nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai. Pateikdamas užsakymą šioje El. parduotuvėje Pirkėjas patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes El. parduotuvėje.
2.3. Naudodamiesi El. parduotuve ir užsakydami joje Prekes, taip pat sukurdami Paskyrą, Jūs patvirtinate, kad esate susipažinęs su šiomis Taisyklėmis bei jose nustatytomis Pirkėjo teisėmis bei pareigomis, sutinkate besąlygiškai ir neatšaukiamai jų laikytis.
2.4. Prieš užsakant prekes El. parduotuvėje rekomenduojame atidžiai perskaityti Taisykles ir Privatumo politiką bei įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Jei nesutinkate su Taisyklių ir (ar) Privatumo politikos nuostatomis, neturėtumėte naudotis El. parduotuve.
2.5. Pirkimo – pardavimo sutartis dėl konkrečios Prekės įsigijimo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas El. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą arba prisiregistravęs prie Paskyros, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir patvirtinęs, jog yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, patvirtina Prekių užsakymą ir jį apmoka šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
2.6. Pardavėjas Pirkėjo Asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika. Asmens duomenų apsaugos ir privatumo politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, todėl rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos Privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.
2.7. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti ar papildyti šias Taisykles. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo El. parduotuvėje. Pirkėjui, apsiperkant El. parduotuvėje, taikoma jo Prekės užsakymo patvirtinimo metu nurodytos Taisyklės.
- Asmens duomenų apsauga
3.1. Pardavėjas Pirkėjo Asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika. Privatumo politika yra neatskiriama Taisyklių sudėtinė dalis.
3.2. Užsisakyti Prekes El. parduotuvėje gali registruoti ir neregistruoti vartotojai.
3.3. Pirkėjas, užsakydamas Prekes, atitinkamuose El. parduotuvėje pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti Prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Registruoti Pirkėjai, pildydami registracijos formą Paskyros sukūrimui, Pardavėjo sistemoje išsaugo slaptažodį, norimą naudoti vėlesniems prisijungimams prie registracijos metu sukurtos Paskyros.
3.4. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, sutinka, kad jo nurodytu el. pašto adresu ar telefonu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymo, mokėjimo ir pristatymo patvirtinimui ar kitokio užsakymo vykdymui.
3.5. Pardavėjas užtikrina, kad Pirkėjų Asmens duomenys, nurodyti Taisyklių 3.3 punkte, bus naudojami tik prekių pardavimo tikslais. Pirkėjui davus atskirą sutikimą, Pirkėjo pateikti duomenys bus naudojami ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
3.6. Pirkėjas, patvirtindamas šias Taisykles sutinka, kad jo Asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo El. parduotuvėje tikslais. Asmens duomenys tvarkomi ne ilgiau nei to reikalauja Asmens duomenų tvarkymo tikslai. Duomenys, kurie yra tvarkomi Pirkimo – Pardavimo sutarties pagrindu, sunaikinami po 10 metų nuo Pirkimo-pardavimo sutarties įvykdymo dienos.
3.7. Tiesioginės rinkodaros tikslais Pardavėjo surinkti Pirkėjų Asmens duomenys saugomi ne ilgiau kaip 2 metus nuo paskutinio Pirkėjo prisijungimo prie savo Paskyros arba paskutinio Pirkėjo veiksmo (užsakymo pateikimo, prekės įsigijimo) El. parduotuvėje.
3.8. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo Asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo Asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.
- Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti Prekes El. parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo Asmens duomenimis ir teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, netikslius savo Asmens duomenis, parašydamas el. laišką info@skiraida.lt. Pardavėjas nedelsdamas įgyvendina Pirkėjo prašymą.
4.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.4. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Pirkimo – Pardavimo sutarties šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.5. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas Prekes Taisyklių nustatyta tvarka.
4.6. Pirkėjas turi kitų teisių, nustatytų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
4.7. Pirkėjas, naudodamasis El. parduotuve, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis El. parduotuvėje nurodytų Taisyklių bei Privatumo politikos.
4.8. Pirkėjas, kuris nėra registravęs Paskyros, įsipareigoja pirkimo formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis.
4.9. Pirkėjas, turintis savo Paskyrą, įsipareigoja pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus Paskyroje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.10. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
4.11. Pirkėjas privalo sumokėti už užsakytas Prekes ir priimti jas šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
4.12. Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas naudoti Prekę, apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
- Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
5.1. Pardavėjas turi teisę keisti, sustabdyti ar nutraukti tam tikrų El. parduotuvės funkcijų veikimą ar dalį jų, taip pat keisti El. parduotuvėje esančių elementų išdėstymą.
5.2. Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba nutraukti El. parduotuvės veiklą. Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra priimami.
5.3. Pardavėjas turi teisę keisti Prekių, parduodamų El. parduotuvėje, pardavimo apimtį, kiekį, asortimentą, nutraukti visų ar dalies prekių pardavimą.
5.4. Kai Pirkėjas pasirenka Taisyklių 6.6.2 punkte numatytą apmokėjimo būdą, Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos.
5.5. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo, anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 (dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos.
5.6. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo, anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 6.6.2. – 6.6.3. punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.
5.7. Jei Pirkėjas bando pakenkti El. parduotuvės darbo stabilumui, saugumui ar nevykdo savo įsipareigojimų, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be išankstinio įspėjimo apriboti arba sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis El. parduotuve arba išimtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo Paskyrą.
5.8. Pardavėjas turi kitų teisių, nustatytų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
5.9. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
5.10. Pardavėjas įsipareigoja gerbti bei saugoti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją ir tvarkyti pateiktus Asmens duomenis remiantis šiomis Taisyklėmis ir Lietuvos Respublikos įstatymais.
5.11. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes jo nurodytu adresu. Jei Pirkėjas užsakymo metu nurodė klaidingą informaciją arba adresą, Pardavėjas neatsako už šį duomenų neatitikimą.
5.12. Pardavėjas įsipareigoja priimti Pirkėjo grąžinamas Prekes, jei jos atitinka Taisyklių 9 skyriuje nustatytas sąlygas.
5.13. Tuo atveju, jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos Prekės, Pardavėjas gali jam pasiūlyti panašią arba analogišką prekę. Pirkėjui nesutikus, kad Prekė būtų pakeista panašia ar analogiška Preke, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, ir atšaukti užsakymą.
5.14. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.
- Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
6.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
6.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Mokėti“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
6.3. Prekių kainos El. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
6.4. Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai Prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekės nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo, informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.
6.5. Jei Prekės aprašyme nurodytos Prekės nėra Pardavėjo sandėliuose ir jos pristatymas iš gamintojo užtruks neproporcingai ilgai, ir/arba nurodyta Prekė nebegaminama, ir/arba keitėsi Prekės kaina, Pirkėjas yra nedelsiant informuojamas jo Paskyroje ar Prekės užsakymo metu nurodytu el. pašto adresu. Jei Pirkėjas nori anuliuoti užsakymą, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui visas jo sumokėtas sumas pagal tokį anuliuotą Prekės užsakymą.
6.6. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
6.6.1. naudojantis elektronine bankininkyste ;
6.6.2. banko pavedimu;
6.6.3. grynaisiais pinigais arba banko kortele, tik pasirinkus užsakymo atsiėmimą fizinėje parduotuvėje.
6.7. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
6.8. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantijos dokumentai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo užbaigimo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.
6.9. Jei Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už Prekes ir Prekių neatsiima per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui, Prekių užsakymas yra laikomas automatiškai atšauktu.
- Prekių pristatymas
7.1. Užsakydamas Prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo būdų, pristatymą kurjeriu arba į pasirinktą paštomatą.
7.2. Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą.
7.3. Pirkėjas gali atsiimti Prekes nemokamai fizinėje UAB Skiraida parduotuvėje adresu A. Juozapavičiaus pr. 44, Kaunas. Atsiėmimo metu reikia nurodyti užsakymo numerį bei Pirkėją.
7.4. Pardavėjui paruošus Prekes atsiėmimui, Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu arba SMS žinute apie tai, kad Prekės yra paruoštos atsiėmimui.
7.5. Pardavėjas pristato Prekes Pirkėjui vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų Prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų Prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais Prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pristatymo sąlygas.
7.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
7.7. Pristačius siuntą, Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimą-priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti siuntos perdavimą-priėmimą žyminčiame dokumente (gali būti skaitmeninis), dalyvaujant kurjeriui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pasirašius dokumentus be pastabų, laikoma, jog perduota siunta yra be defektų ir jokios pretenzijos dėl kurjerio paslaugų ar Prekės defektų nepriimamos.
7.8. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją (taikoma papildoma priemoka).
7.9. Pirkėjas, perkantis El. Parduotuvėje privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
7.10. Užsakytas Prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas jei užsakymas apmokėtas iš anksto ir 3 (tris) dienas jei užsakymas bus apmokamas atsiėmimo vietoje po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu arba SMS žinute, apie galimą Prekių atsiėmimą. Prekių neatsiėmus per šiame punkte nurodytą terminą, užsakymas atšaukiamas.
- Prekių kokybė ir garantijos.
8.1. Kiekvienos El. parduotuvėje parduodamos Prekės duomenys nurodomi prie kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme.
8.2. El. parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai gali skirtis ir yra tik iliustracinio pobūdžio. Pardavėjo parduodamos prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių.
8.3. Pardavėjas tam tikroms Prekių rūšims suteikia gamintojų suteiktas kokybės garantijas, kurie nurodomi tokių Prekių aprašymuose.
8.4. Pardavėjui tam tikroms Prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
8.5. Jei įsigyta Prekė nekokybiška, Pirkėjas turi teisę pasirinkti reikalauti Prekę pataisyti (remontuoti) arba ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų. Pardavėjas turi teisę atsisakyti remontuoti ar pakeisti Prekę, jeigu to neįmanoma padaryti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų.
8.6. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutartį, jeigu trūkumas yra nedidelis. Pareiga įrodyti, kad trūkumas yra nedidelis, tenka Pardavėjui.
8.7. Pardavėjas suteikia Prekės kokybės garantiją Pirkėjui nuo Prekės pristatymo momentu ir per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal įstatymą), išskyrus atvejus, kai buvo nurodyta ilgesnė gamintojo garantija.
8.8. Prekės garantijos įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais:
8.8.1. gedimams atsiradę dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, gaisrai);
8.8.2. netinkamos eksploatavimo sąlygos;
8.8.3. atsiradus gedimams dėl netinkamų įtampos šaltinių ar elektros tinklų sutrikimų;
8.8.4. atsiradę pažeidimai dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų, smėlio, skysčio, maisto, vabzdžių ir pan.;
8.8.5. nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje;
8.8.6. atsiradusius gedimus šalino pats Pirkėjas ar neįgaliotas servisas.
8.9. Nustačius Prekės gedimą, kreipkitės el. paštu info@skiraida.lt.
8.10. Prekių trūkumai ar gedimai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.
- Prekių gražinimas ir keitimas
9.1. El. parduotuvėje įsigytos Prekės grąžinamos ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytą tvarka.
9.2. Norėdamas grąžinti kokybiškas Prekes, Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu (el. paštu) bei užpildyti Prekių gražinimo formą, kurią galima rasti El. parduotuvės skiltyje „Grąžinimo tvarka“. Pirkėjas gali pats pristatyti grąžinamą Prekę į UAB Skiraida parduotuvę adresu A. Juozapavičiaus pr. 44, Kaunas, parduotuvės darbo valandomis.
9.3. Teise grąžinti kokybišką ir nenaudotą Prekę Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo jam dienos.
9.4. Grąžinant Prekes laikomasi šių sąlygų:
9.4.1. Pirkėjas praneša Pardavėjui apie Prekės grąžinimą yra per numatytą Prekės grąžinimo terminą (14 dienų);
9.4.2. grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
9.4.3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
9.4.4. Prekė turi būti nenaudota, nebandyta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
9.4.5. grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
9.4.6. grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą - formą;
9.4.7. Prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus kai grąžinama nekokybiška Prekė – tokiu atveju Prekės grąžinimo kaštai tenka Pardavėjui;
9.4.8. pinigai už grąžintas Prekes grąžinami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
9.5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas Prekes, jei buvo nesilaikoma Prekių grąžinimo sąlygų.
9.6. Jei Pirkėjas pasinaudojo Taisyklių 9.3 punkte įtvirtinta teise, pinigai jam grąžinami per 7 (septynias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
9.7. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo pagal Taisyklių 9.4.2 – 9.4.6 punktus.
9.8. Jeigu keičiant Prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
9.10. Norėdamas grąžinti nekokybiškas Prekes, Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu (el. paštu info@skiraida.lt). Pirkėjas gali pats pristatyti grąžinamą Prekę į UAB Skiraida parduotuvę adresu A. Juozapavičiaus pr. 44, Kaunas, parduotuvės darbo valandomis.
9.11. Teisė grąžinti nekokybišką Prekę Pirkėjas gali pasinaudoti per 2 metų laikotarpį arba daugiau, jei gamintojas nurodęs ilgesnį Prekės kokybės užtikrinimo terminą. Laikotarpis skaičiuojamas nuo Prekių gavimo dienos.
9.12. Nekokybiškų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos, grąžinamos, vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
9.14. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:
9.14.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
9.14.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
9.14.3. kad Prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės Preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
9.14.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės Prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
9.15. Pirkėjas turi sumokėti už Prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad Prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas išlaidas. +
9.16. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
9.17. Pinigai negrąžinami už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
9.18. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos Prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) kalendorines dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@skiraida.lt arba telefonu. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias Prekes ir jas pakeisti tinkamomis Prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų Prekių, jis grąžina Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus nedelsdamas.
9.19. Grąžindamas Prekes, Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už Prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
- Atsakomybės
7.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
7.2. Pirkėjas atsako už neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis El. parduotuve.
7.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims.
7.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis ir Privatumo politika nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
- Rinkodara ir informacija.
8.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti El. parduotuvėje įvairias akcijas.
8.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t. y. nuo jų atlikimo momento.
8.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
8.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo El. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
8.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.
- Baigiamosios nuostatos
9.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
9.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
9.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9.4. Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroniniu paštu: tarnyba@vvtat.lt, telefonu: +370 5 262 6751, interneto svetainėje: www.vvtat.lt, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/